5 fine fruer

søndag 17. september 2017

Vi damer bøyer oss i støvet

For en servering
- i år igjen❤





Lagt inn av BBG kl. 00:21 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

lørdag 16. september 2017

Så avslappet kan det være!


Lagt inn av KariTrasker kl. 10:16 1 kommentar:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Nå starter vandringen

Kan bli kanossagang


Lagt inn av KariTrasker kl. 03:27 1 kommentar:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Velkommen


Lagt inn av RG kl. 02:36 2 kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Bil

Rolf har snakket med onkel politi
Kjøring til og fra oss er OK!
....dog kanskje
 ikke fra....men en Taxi...


Lagt inn av BBG kl. 01:49 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Hva skal vi snakke om?

Jeg er bekymret for at vi tidlig går tom for noe å snakke om, så jeg leser meg opp.

Lagt inn av KariTrasker kl. 01:42 1 kommentar:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

fredag 15. september 2017

Håper på en fiiin kveld i morgen også👍

Lagt inn av BBG kl. 11:38 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Bidragsytere

  • BBG
  • KariTrasker
  • RG

Bloggarkiv

  • ▼  2017 (10)
    • ▼  september (10)
      • Vi damer bøyer oss i støvet
      • Så avslappet kan det være!
      • Nå starter vandringen
      • Velkommen
      • Bil
      • Hva skal vi snakke om?
      • Håper på en fiiin kveld i morgen også👍
      • Vellykket handel!
      • Mens vi lader opp, kan vi titte på fjor...
      • Endelig tid for de 5 fine og de 5 frekke
Enkel-tema. Drevet av Blogger.